lördag 23 april 2011

Vientiane

Vi är framme i Vientian. Resan gick riktigt snabbt och hyfsat enkelt. Tre timmar bara dock med en usel chaufför.. Jag tänkte många gånger erbjuda mig att byta trots att mitt körkort inte täcker liten buss.
Idag har jag haft ont i magen igen.. och förbannar mitt kvinnliga kön. Ibland skulle det vara skönt att vara kille. Man kan kissa vart som helst utan att slippa visa hela underredet och man slipper mens!

Så jag har mest spenderat dagen på hotellrummet som förövrigt kostar oss 250.000 kip per natt!!!(192 kr/natt) men men detta är huvudstaden då får man räkna med det priser.  (jämför man det med andra ställen vi sovit på är det jätte dyrt, och det är inte jätte mycket bättre standard, fast det är väldigt rent)

Vi gick ut och käkade med amerikanerna och hittade ett jätte roligt ställe! Får visa imorn för det går inte att ladda upp bilder just nu. Det tar för lång tid dessutom är det Twighlight på tv!!

Hade bar så hörs vi imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar