onsdag 6 april 2011

Dag 8

Efter fisket har vi bara latat oss. Vi satt vid poolen tills det drog in ett elakt moln. Sen käkade vi och sen satt vi ute i regnet med två svenska grabbar och surrade medan blixtarna lyste upp himlavalvet. 

Idag är första gången vi har regn men det har inte hindrat oss vi har ju som sagt kunnat sitta ute ändå skyddade av taket ute på gården. Träffade som sagt två grabbar från Sverige som bl.a. varit och rest i Australien/ Nya Zeeland. Snacka om att jag vart intresserad av att prata med dem. Jag fick lov till det oxå, att prata med dem, av Niklas;) (han skämtade med mig om det)

En rolig grej idag angående fiskarna var att dom lät jätte mycket. Fiskar låter väl inte? Tänk er ett grisknorr fast lite blötare. Typ så lät dom när man fått upp dem på land. As häftigt!




Så här såg jag ut mest hela dagen medan Niklas fiskade. Mikaela "Maharadja" Granbom.

Nyvaken efter vilostund, ny duschad med kuddknuggad frilla.

Skulle försöka knäppa på mina nya shorts...

Vi är så fina babe <3

"Redo för att attackera sitt byte" citat: Niklas

Svett Helga äter tacochips. Svettas verkligen som mest i ansiktet...lite jobbigt där det syns som mest lixom. Fortfarande lika blek som en vitval dessutom.

Det vart mycket bilder nu. =)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar