tisdag 12 april 2011

God morgon!

Hejsan!
Det vart mycket skrivande nu för att jag har så mycket tankar och mycket att berätta eftersom jag inte skrev så mycket igår. (Detta skulle jag förövrigt kunna tänka mig att jobba med. Sitta någonstans i världen och skriva på något man tycker om att skriva om) Författare/journalist?

Just nu sitter jag uppe i vår träkoja och tittar ut över utsikten. Det är fantastiskt att vara här. Vi bor på landet, det luktar landet och alla som bor här är "darlings". Jag mår bra här =) men kan inte riktigt låta bli att längta hem lite grann. Jag är nog en hemma tjej.

Jag vet inte om det beror på att det regnade väldigt mycket igår eller om det är för att vi är högre upp i landet men det är svalare på kvällen och morgonen här. Nu börjar det bli varmare när klockan börjar närma sig tolv så snart kan man säkert byta om till svalare kläder. Vi får se vad vi hittar på här. Det finns mycket att se och göra men vi kanske bara hänger här så vi slipper vattenkriget.

Här kommer förhoppningsvis några bilder om dom går att ladda upp:

Niklas myser i hängmattan.

Här började regnet komma igång.

Här låg jag i hängmattan i regnet och läste en bok jag fått av mamma. Har läst ut den nu och vill nog fortfarande inte gifta mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar