söndag 3 april 2011

Kvällsnytt!

Välkommen till kvällsnytt.

Mikaela fick sin första "magåkomma" (kuta på toa så fort du kan) och har dessutom dragit på sig skavsår på de tår som skulle varit pekfingret om foten varit en hand.  
Så nu ligger jag och vilar mig medan Niklas letar frimärken.

Vi har inte gjort så mycket mer den här dagen än att slöa. Vi tog en liten promenad på kvällen åt andra hållet än vi brukar för att leta en restaurang. Och som man säger så ska man hålla sig till fungerande koncept. Det var inte att gå åt andra hållet. Maten var god men jag var tvungen att halvspringa hem till toan. Ingen fara med mig det löste sig ;)

I morgon åker vi till Chiang Mai kl 10:00 och är framme 11:15. Sedan ska vi leta oss till boendet som förhoppningsvis har en bra pool. Vi har längtat efter ett dopp. Det ska vi försöka hinna med imorn. Vi får se hur och om jag kan uppdatera men det ska finnas bra internet där. Annars hörs vi när vi hörs.




 Nu ska vi packa ihop allt.
Det var allt gott folk!
God natt.

2 kommentarer:

  1. Kul att du har styrt upp en reseblogg, följer er varje dag :) Ni har inte märkt något av regnvädret som är lite längre söder ut? Sköt om er och njut av resan! kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker det =) nej det kom någon skur i Bangkok men den missade vi :P Hur är värdet i södra Sverige?

    SvaraRadera