fredag 8 april 2011

Kvällshäng

Hejsan!
Efter cyklingen blev det inte mycket gjort. Vi gick och köpte pizza, hyrde film och chillade på rummet. Efter filmens slut gick vi ut för att dricka lite öl. Vi behövde inte gå långt. Vid poolen satt våra svenska vänner och deras vänner=)
Så där har vi suttit hela kvällen och druckit öl och snackat skit. T.o.m. jag drack öl, fast bara en. Men det var faktiskt ganska gott. Chang heter det så jag får väl hålla mig till den då om jag ska dricka öl.


David, Haley, Tach och Lottie (bara för att komma ihåg deras namn.)

Jonas, Tom och Erik.

Niklas

Mikaela med öl! :P
Min man har redan somnat! Rolig han är då ;)imorn tar vi sovmorgon.  God natt!

5 kommentarer:

  1. God evening Thailandokids! alltså, allt verkar hur bra som helst, MEN... dom där larverna??? Julias kommentar förklarar det mesta "någonting måste ha gått väldigt fel" =).

    SvaraRadera
  2. Fast det smakade ganska knaprigt och gott.

    SvaraRadera
  3. hej på er! här sitter vi och tittar på ert reseäventyr och Roger undrar om ni kan fixa jobb åt honom där borta i stolpen, han är ju elektriker som ni vet. Ha det så bra och skål från Roger och oss andra!

    SvaraRadera
  4. PS. saknar ni inte maten från Inez? gissa vem som undrar det?

    SvaraRadera
  5. Då går säkert att ordna ;) OJA! vi eller iaf jag saknar Inez, riktigt mycket! Maten är tyvärr det enda dilemmat här. Men det går. Ni kan ju gissa vad jag vill ha när jag kommer hem ;)

    SvaraRadera