fredag 15 april 2011

Packing packing

Hej hopp!
Idag har det varit jätte jätte varmt! Vi har inte orkat/kunnat röra oss så mycket alls idag utan bara legat och läst och vilat. Jag har legat utslagen i sängen framför fläkten vilket inte har hjälp så mycket.
Jag trodde lugnet skulle bestå men kanadensaren som är väldigt övertalande har snackat in oss på en dagstur imorn.. som att vi inte ska sitta i en bil länge nog.
Det ska bli roligt faktiskt så jag är glad att vi lät oss övertalas. Vi får väl se hur mycket av det som vi kom överens om med chauffören som kommer bli gjort. Eller om vi hinner i tid hem tills vi ska åka igen..Mycket spännande det här med att göra planer i Thailand. Fast det har gått bra hittills =).

Om jag hinner imorn så bloggar jag en sista gång innan vi åker och då ska jag försöka ta reda på vilken tid ca vi är framme i Laos.

Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar