lördag 2 april 2011

Dag 4

Jag blir mer och mer övertygad om att Selånger marknad är rätt beskrivning för Bangkok, fast Bangkok är mycket mycket större.

Idag har vi gått och gått och gått genom små, trånga och långa gator fullt med grejer. Vi besökte weekend market och det fanns riktigt mycket grejer och man kunde lätt virra bort sig bland det små gatorna. Men idag har vi shoppat i alla fall. Hittat en JÄTTE fin lång klänning som jag vart totalt kär i och en bikini som är superfin. Tyvärr är kroppen inte så vältränad som jag önskar.

Det finns så mycket att berätta. Tiden går så fort och vi har snart varit här en vecka! Men jag kan ju inte berätta om allt för då kommer INGEN att orka läsa.
Jag kan berätta att vi bestämt oss för att lämna byggplatsen en dag tidigare. Niklas Har ringt arga snickaren också så kanske det blir klart här någon gång!
Så istället för tisdag så åker vi på måndag till Chiang Mai. Vi bokade hostell och flyg idag. Förhoppningsvis håller dom inte på att bygga om där ;) och vi kommer ha pool. Guld värt!

Bilder från idag:
Niklas väntar på mat.




Jag svettas!
Hundvalpar till salu. Det fanns massor. Och det fanns en mops! dom är så söta! Men tycket lite synd om dom för det måste vart jätte varmt för dom.

Birstaparkeringen.

Genom den här folksamlingen var vi tvungna att ta oss för att ta oss till skytrain.

Niklas nya klocka =)


Natttrafik

Mikkas hög

Niklas hög.

Nu ska jag slänga mig i duschen sen ska vi gå runt hörnet och slänga i oss en pizza. Hörs senare!

Ps. vi diskuterar avslutningsfraser för bloggen: Jag tyckte något vanligt som Mikaela & Niklas men
Niklas tyckte: "And thats how the coockie crumbles". För det är ju så lätt och enkelt att skriva varje gång. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar