onsdag 27 april 2011

Rundvandring i Hanoi

Idag har vi letat tågstationen för att boka biljetter till Sapa. Vi fick tag i biljetter för ca 40 kr/ per person imorgon klockan 6:00.
Det roliga i kråksången var att när vi frågade här i receptionen där vi bor skulle vi få betala 40 dollar vilket är ca 250 kr. I och för sig var det lyxigare transport men sådan lyx sparar vi till sista dagarna i Bangkok.

Efter att ha bokat biljetter i ett försök till kösystem tog vi oss genom trafiken till en av parkerna här om kring. Det vart en mysig liten promenad som avslutades på samma shoppingcentrum som igår. Där käkade vi och jag köpte underkläder. Dom jag har med mig är i slitnaste laget. Det finns dock inga trosor för "big asses" som mig men lyckades klämma i mig i några som satt hyffsat. Kommer säkerligen inte kunna ha dem när jag kommit hem och käkat upp mig igen ;) Nog om trosorna.

Nu är vi på hotellet igen och slöar.

Imorn bär det av till Sapa och det ska ta ungefär 10 timmar sen ska vi ta oss till hotellet oxå. Hör av mig när vi kommer fram.
Niklas väntar i kön.

Jag + Palm = sant

Niklas är så stödjande ;)

Skräckfilms scenario med ett dött tivoli.

Försök hitta vägen här Alice i Underlandet!
M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar