tisdag 5 april 2011

Frukost time 5/4 11:47

Godmorgon! Idag har vi ätit vår första frukost. Underbart! (vad västerländsk jag är) Jag tog rostat bröd och te =).
Frukosten som erbjuds är oftast english breakfast för att dom tror att vi alla äter så, enligt Niklas. Men gott var det i alla fall.  

Det är inte sant nu borrar dom här oxå! Verkar dock bara vara en tavelborrning, kan har gått vilt till i någon av rummen. Det är trots allt bara ungdomar här.

Idag ska vi mysa vid poolen, få våra kläder tvättade för 10 kr och leta upp ett post office för jag tänkte eventuellt skicka hem grejer sen. Min ryggsäck börjar redan bli full. Så när vi kommer ner till södra Thailand så ska jag skicka hem allt och bara shoppa på mig nytt =)

Karta och min nya bikini.

Där i utkanten av fyrkanten bor vi åt höger. Ikväll ska vi mot den där floden som rinner mitt i kartan.
Så här ser jag ut när jag bloggar. Brukar sitta i trosorna men tog på mig bikini för er skull. Det är riktigt varmt här så kunde man gå naken jämt skulle jag det.

Nu ska vi snart gå och lägga oss och mysa vid poolen.

Hade bra vänner!

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg bikini;) hoppas ni har det super bra.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket=) vi har det super!

    SvaraRadera