tisdag 5 april 2011

Go' förmiddag Sverige!

Vi har precis kommit hem från vår se seende (sight seeing). Vi har bara vandrat runt lite planlöst och letat upp lite ställen som Niklas besökte förra gången han var här. Ni kanske tänker att det är tråkigt för honom att vara på samma ställen men han njuter verkligen. - Här sitter vi klockan 3 och dricker öl. Citat by Niklas.

Tvätten är inlämnad så den får vi tillbaka imorgon ren och torr. Vi har också bokat en fisketur. Niklas ska fiska jag ska titta på. Inte så tråkigt som det låter. Jag gillar inte att fiska...tycker synd om fisken så det kommer bli en liten intressekonflikt där. Vet inte vem jag ska hejja på riktigt Niklas eller fisken. Men jag tänkte att jag kan ta skydd i skuggan och bara ta kort och softa. 

Men vi hamnade som sagt på en reggaebar klockan tre drickandes öl (inte jag, jag drack cola) där satt vi en stund och svettades sen gick vi vidare till nått ställe som inte var lika mysigt men vi fick i oss lite lunch. Har lite svårt med maten här nere och med magen så det är skönt när man får i sig nått.

Solen har gått i moln nu och det är ganska skönt ni anar inte hur mycket stjärtsvett vi har!


Den här katten hoppade nonchalant upp precis där jag tittade på böckerna och bredde ut sig ordentligt. Sluttittat för min del. Som tur var hade jag redan köp min bok. Bokshopen ägde inte katten men dom matade henne som hon var återkommande till butiken, så klart!

Så här går man i Thailand.

Enligt Niklas så gör Thailändarna så här när som svettas och vill vädra sig.

Jag gillar ju att visa upp mig så varför inte ta tillfället i akt. OM det är sant eller inte vet jag inte. Har knappt sett en enda thaibringa men men...


Nu ni ska jag lägga mig bredvid min man och softa. På tal om man och hustru så träffade vi en kvinna som undrade om vi ville besöka skräddare. Jag svarade: näe. Då sa hon: maby next time for your honeymoon ;) Så skrattade vi alla tre. Stackar Niklas vad har han gett sig in på ;)

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar