onsdag 20 april 2011

Vang Vieng är påhittat.

Vi är här nu efter en färd som skulle ha tagit två timmar på svensk rak väg men som tog sex timmar. Det tar så lång tid för att det bara är kringelkrok vägar hela tiden! Det gick bra med magen och allt. Huvudsaken är att man inte mår illa så är jag nöjd.

Gatorna är inte så uppenbara här som man trodde utifrån kartan så vi hittade inte det stället där vi skulle bo. Vi hamnade på nått annat ställe som är billigt och bara har internet i receptionen så det blir kanske inte så mycket bloggande. 

Den här staden är påhittad btw(enligt min åsikt)..det är bara en massa barer och en massa turister. Folk åker hit bara för att supa sig fulla.. Enda anledningen jag följde med hit var för att slippa sitta hela vägen till Vientiane. Bättre att dela upp resandet. 

Jag ska försöka ge detta en chans dock förhoppningsvis är min mage bättre imorn oxå och då kanske jag är på bättre humör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar