tisdag 5 april 2011

Niklas & Mikaela sado masochister?

Idag var jag med om en spännande upplevelse. Innan middag bestämde vi oss för lite thaimassage som finns i ett hus här på gården. Jag vet inte om det var skönt eller inte, somnade till en snabbis för att sedan stöna av smärta. Hon vred mig i alla möjliga positioner och det knakade ut efter hela min ryggrad innan det var klart. Men helt klart en upplevelse och ett måste.
bl.a. den här positionen bjöds det på.
Efter den masochistiska upplevelsen gick vi tvärs över gården och åt. Det serverades soppa med hockeypucks smak. Jag lovar Niklas kände det oxå. Men det behövde vi inte betala extra för, hockeypuck smaken alltså.

Sen tog vi ut pengar och det verkar som att jag visst får betala en avgift. Som icabanken lovade att jag inte skulle behöva..Vad gjorde jag för fel?

Den där biten av kvällen var väl lite så där men det ordnade upp sig med nattmarknad två par nya shorts, skor och keps och solglasögon för Niklas. På hemvägen fick vi skjuts av en tuk-tuk.

Nu blir det tidig kväll eller tidigare iaf för att orka upp till fisket imorn. Önska Niklas Lycka till!

Valpar till salu på marknaden.

Vi i Tuk-tuken =)




God natt folkens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar