torsdag 7 april 2011

Några timmar i sär?

Ikväll var det meningen att vi skulle gå på kvällsmarknaden men jag har sån mensvärk och allmän jobbig mage att jag stannar hemma ikväll. Niklas behövde dock köpa in ett par shorts och ny briller för hans har pajat så han har gett sig iväg utan mig. Känns lite konstigt men skönt att vara lite själv oxå. Jag har hyrt en film för 4-5kr så jag ska lägga mig och se den ny.

I morgon klockan 9:30 ska vi ge oss ut på en cykeltur det ska bli intressant och se. Tar med mig kameran så hoppas vi på lite fina bilder uppe i bergen.

Ha en go' kväll. 

3 kommentarer:

  1. Hej! Länge sedan jag såg dig Mikaela, måste bara säga att du har blivit sjukligt smal, mår du verkligen bra? Jag hoppas verkligen ni har det roligt i Thailand, men jag blir oroad över hur mager du är just nu...

    MVH // Jesper H

    SvaraRadera
  2. Hey babe! det funkar att komentera visst >D puss

    SvaraRadera
  3. Hej Jeppe! Tack så mycket för omtanken. Men det är ingen fara med mig och jar tar hand om mig. Har lite svårt att äta här i thailand dock då magen säger ifrån lite, så lite insjunken kanske jag ser ut. Vi har det jätte bra här. varmt och skönt! Hade bra.

    Vad bra babe att du gick till datorerna för att testa ;)

    SvaraRadera