tisdag 26 april 2011

Shopping in Hanoi

Magen mår bättre så idag kunde vi ta oss utanför vårt "hem". Vi gav oss av till Hanois största shoppingcentrum. Som faktiskt inte var så stort men fyllt med fancy kläder och massa annat med lite finare touch.

Jag fick med mig en ny ryggsäck (en bättre än den jag har), en ny kamera (för inte alls så mycket pengar) så nu kan vi ta bilder igen=) och en hatt (för att skydda mot solen). Jag ska inte shoppa nått här som jag inte behöver. Tänkte shoppa kläder etc. innan vi åker hem. Behöver ingen extra vikt nu när det fortfarande är en månad kvar.

På shoppingstället har vi förutom shoppat spelat spel i en spelhall. Niklas var överlycklig! och sett på 3D bio. Vi såg filmen RIO den var jätte bra och rolig.

Jag var hungrig och uttråkad av att vänta på maten.

Nästan Biteline pizza fast ändå inte..


på 3D bio.



Snygg shopping turist. Har inte direkt några kläder för att gå på shoppingstråk..



M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar