söndag 3 april 2011

Dag 5.

Idag har jag bara lust att göra ingenting. Så nu sitter vi här i receptionen och lyssnar på den ljuva musiken av borrinstrument. Trodde att dom jävlarna skulle vara lediga någon dag men nej inte då. Tacka vet jag svenska byggjobbare och vägarbetare där jobbar man halvdag måndag till fredag, dricker kaffe hälften av halva dagen så att folk ska kunna ta en omväg på motorvägen längre än väntat. Tänk om byggjobbarna här kunde ta efter det! Då kanske jag kunde få EN lugn stund...för allt handlar ju faktiskt om mig på min semester.

Nog om det, vi har varit och skrivit ut flygbiljetterna och ätit lite och shoppat hudkräm/solskydd till min känsliga hud som blossade ut i eksem över hela kroppen igår..(tog på mig gammalt solskydd som faktiskt luktade sprit, inte bra) Förhoppningsvis ska krämerna för 400 kr hjälpa mig..

Det höll på att bli lite tokigt med biljetterna oxå för stället vi skulle skriva ut dem på var stängt! Shit tänkt vi. Men vi fick en vägbeskrivning till ett litet litet ställe på en smal bakgata. Och där var det öppet. Som tur var besökte vi den där gatan på dagen. Jag hade inte velat varit där på natten. Bredvid internet cafét låg två strippklubbar varav en som verkade lite S&M.

Internet cafét och det röda är en strippklubb.

Strippklubb nummer 2. Ni kanske förstår varför jag inte vill gå här nattetid.
nya kläder.


Mitt fina blåmärke som jag lyckades fixa i flyget på vägen ner.
Mina nya krämer. Hope it work? Även solskydd 50 så jag lär ju vara lika blek när jag kommer hem, men då skyddar jag mig i alla fall.
 Nu ska vi skriva ner lite resefakta.

Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar