tisdag 19 april 2011

Besökte vattenfallet.

Hej.

I morse när vi skulle köpa lite frukost (baguette & fruktshake =12 kr) mötte vi det Amerikanska paret som vi åkt med tillsammans på båten hit. Ja vi åkte båt hit. Jag ville inte berätta det innan vi kommit för att inte oroa de som oroas.
Paret Andrew & Casey skulle åka till vattenfallet, som man tydligen ska besöka när man är här, och undrade om vi ville hänga på.
Det var jätte fint där med jätte stora träd, blått vatten och björnar. Japp det fanns Björnar där som dom tagit om hand från olika delar i Asien där man behandlar dem som skit... Dom verkade må bra, dom hade saker att leka med (naturtrogna) och ganska stor yta att röra sig på.

Jag hade tänkt skriva om resan hit och dagsutflykten för jag har märkt att man glömmer snabbt vad man gör och i vilken ordning. Men idag orkar jag inte. Jag är helt slut efter den långa resan hit och det är verkligen jätte varmt. Så jag tar det när jag orkar. Som tur är har jag bilder å jag kommer ihåg ordningen =)

Vi har det bra här iaf hittills. Det är lugnare här och mindre men mycket smutsigare. Det finns inte heller så mycket mer att göra än nattmarknaden och vattenfallet. Så vi blir nog inte här så länge. Men jag gillar det ändå =).

I det här området bor vi ;)

Det här är vårt rum 14 kr/dag







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar