tisdag 11 maj 2010

Vad är det för hund jag har!?

Namn:  Anki
Ålder: 9 år ung
Ras: Jack-Russel terrier
Kön: Tik
Tycker om att: Jaga pinnar och skälla på husse så att han kastar mer pinnar!
Livs filosofi: Katter är inte vänner dom är fiender!






Denna vovve har som sagt tillhört familjen i nio år och jag har nyss varit och tagit en promenad med henne varav första halvan fick jag dra henne bakom mig... Hon är en väldigt tjurig liten hund och när husse är hemma vill hon inte gå allt för lång från huset. Det är väldigt skönt att ha hund tycker jag för man blir tvungen att gå ut och speciellt i dag när det är fint väder så har man något att göra ute när man har hund.

Tog en bild på hur sjukt blått det är på himlen och jag tror jag lyckades fråga det ganska bra. Shit va blå himlen är! Hoppas att våren/sommaren börjar närma sig?

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar