onsdag 26 maj 2010

26 maj 2010

Jag har varit på smygpremiären av Sex And The City 2! It rocked! Den var så sevärd från början till slut och utan att ge för många detaljer så kommer det blir gungning i paradiset. Vad det innebär får ni ta reda på själva;)

Kvällen var helt klart värt den extra hundringen. Jag piffade upp mig från topp till tå och tog tillfället i akt att bära klackskor vilket annars inte sker så ofta.
När vi kom dit bjöds vi på röd matta, välkomstdrink och lite snittar/tilltugg (supergoda) tänkte nästan be om receptet. 
Sedan när vi minglat färdigt och gick för att sätta oss möttes vi av de utlovade "goddiebagsen" som innehöll lite smått och gott. Jag kan visa imorn om jag hinner och orkar. 
Skulle även försöka knäppa kort på min outfit som jag vart riktigt nöjd med men fick inte till det alls och dessutom vill inte mitt ansikte funka på bild alls idag. Det är ju tur att man är snygg irl iaf;)

Här kommer lite försöksbilder iaf.

Min sminkning som jag försökte visa men såg bara ut som ett kåsblåbär på alla så till sist var det en lite tjuvig bild.



hemma hos Vicky bjöds det på gosaker innan. Mumma!


Jag på Vidjets balkong

Filmen var i väldigt bra och jag riktigt njöt med öppen mun från början till slut.
Om du inte ska göra en resa med vänninorna i sommar gå med dem på bio istället och gör en resa med tjejerna som de flesta tjejer känner igen sig i. Även om du inte ska resa så se den ändå, denna gång kan man känna sig hem i mer än en av tjejerna.
Gå och se den och njut!

HADE

1 kommentar: