lördag 8 maj 2010

Crusing med Dady=)

Klev upp trots huvudvärk (idag igen) gick en liten promenad för att vakna till och mådde sedan bättre. Käkade frulle och klädde sedan upp mig för årets första crusing=)
Så här såg det ut idag och btw såg jag en riktig pudding idag och det var inte en bil;)
















Det finns många fina bilder men jag får återkomma med fler.



Ja just det jag har förstorat läpparna. Jag vart så sugen på att testa! varför inte lixom? Så jag åkte in till Sundsvall på en klinik som jobbar med sprutor...och så här blev det=)

Fint va? Lite uppsvällda är dom men det kommer lägga sig efter ett tag igen så. Men jag tycker det vart ganska fint;)

Imrogon ska jag åka in och köpa en ny mobiltelefon hoppas jag finner en fin en.

Det var allt för idag. Ikväll blir det film mys med mig själv=)

HADE

Tack för samtalet Elina härligt att höra din röst och få skratta så gott igen=)

1 kommentar:

  1. Roligt att kolla in här och följa ditt vardagliga liv! ;-) Hoppas allt är toppiloppen!

    SvaraRadera