torsdag 13 maj 2010

Nightwatsh

Filmen var ju värdelös! Egentligen inte men den var så lång! så sjukt lång. Jag och minstingen hyrde Funny people med Adam Sandler och den började bra men höll som sagt på alldeles för länge. Så att man väljer att gå och lägga sig istället för att se slutet.
Jag skulle ha sett filmerna jag fick av mamma istället=)

Jag har fortfarande ont i huvudet. Har haft smygvärk hela dagen men jag hoppas att det ordnar sig till imorn för då ska vi ju shoppa som sagt och sen på lördag ska jag besöka Beggan i deras hus. Så JA jag måste blir bra. Mamma säger att jag inte får köra om jag fortfarande har migränkänningar och jag lyssnar alltid på min mamma.
MEN jag vill åka!! (detta är lite smäktsamt allvar)

Det vart en mysig dag/ kväll trots min huvudvärk och det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma. Speciellt den delen att kunna diskutera om alla min funderingar med min mamma. Det behöver jag verkligen för det är nog ingen som orkar höra mitt tjat så mycket som hon=)


Filmen jag fick av mamma och inspirationstidningar till imorn.

Jaha god natt då=)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar