söndag 16 maj 2010

16 maj 2010

I natt drömde jag mycket härliga drömmar;) bl.a. om denne man:

Vad som hände mellan oss får jag låta vara osagt. Det var dock inte de enda konstiga som jag drömde denna natt. Oj oj oj. Jag fick dessutom för mig att det var jag som hade arrangerat prydnaden i Beggans fönster (i gästrummet) och att jag måste komma ihåg att ta hem den.
Idag har jag inte fått mycket gjort ännu. Jag har bäddat min säng:P det var det enda jag fick gjort innan det vart tråkigt. Jag måste verkligen fixa det där men tråkiga saker är ju som sagt inte kul, det är därför det heter tråkigt.

Jag har inga planer för idag. Jag ska försöka få rummet gjort, kanske grejja lite i växthuset? och lite motion kanke?

Nu ska jag se repriser av Life of Ryan på mtv.

HADE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar