fredag 14 maj 2010

100:e inlägget! 14 maj 2010

Jippi för mig! Jag har skrivit 100a inlägg!!
Vaknade kl 8.30 i morse typ så jag tog en morgonprommis en timme. Det var riktigt skönt och jag riktigt powerwalkade nästan hela biten. Var riktigt svettig när jag kom hem.
Sen har vi vart på Birsta typ hela dagen!? eller iaf tre timmar, men det är hela dagen enligt mig. Lite shopping vart det oxå för både mig och lilla syster har knäppt kort på några av dem=)






Ja det var några av grejerna=) Jag är super nöjd! Får visa mer grejer senare.

Snart ska jag ta mig en prommis innan jag gör mig klar för att åka in till stan och käka med tjejerna. Det ska bli trevligt. Elina är ju hemma nu över helgen oxå så det ska bli superskoj att käka med henne oxå=)

Imorn ska jag sätta mig i bilen igen på en liten roadtrip. Till Beggan! det ska bli jätte roligt och hon hade tom massa planer för oss ifall vi inte ville sitta hemma och se på film;)
Jag tar med mig träningsskorna oxå, så att du vet Beggan jag hoppas att du följer med mig ut på söndag morgon?

Nu ska jag åka och hämta syrran pojkvänn.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar