söndag 9 maj 2010

God morgon, Lr?

Jag ska höra av mig till alla den gången jag sover gott..inatt har jag vart på en sjuk roadtrip och då menar jag att det inte var rolig på något sätt. Den innehöll bara massa naket, och fall nerför stup och dödslängtan. Usch!

Men men jag vaknar ju tidigt iaf.

Det verkar inte vara någon som reagerat på min läppförstoring...kanske för att ingen läser bloggen eller för att folk vet vad jag gör om dagarna och det är inte en av mina sysslor. Men mina läppar hade verkligen svullit upp. Dom var så trorra när jag vaknade på morgonen så det bara spände. Vet inte riktigt varför dom sväller så där men jag tyckte det var lite coolt.

Idag har jag mindre huvudvärk så jag ska nog orka mig till Medimark för att köpa mig en telefon=) Äntligen!
Kika in här ikväll så får ni se vilken det blev OM dte blir nån.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar