söndag 16 maj 2010

Besöket i Sollefteå

Det var riktigt trevligt att träffa Beggan igen. Vi har inte setts på ett bra tag nu, vet inte på hur länge?
Men inga bilder blev det..jag hade med mig kameran och hade väldigt många tillfällen till fina bilder, bl.a. när vi var ute på vår långpromenad med Bosse (hunden). Men nej då hade jag lämnat den hemma i huset.
jag måste bli bättre på att använda den när jag väl har med mig den.

Vad gjorde vi hemma hos Beggan då? Vi fikade direkt när jag anlände, lite fika som far/mor skickat med mig. Sedan styrde vi mot Sollet och gick på marknaden som så påpassligt arrangerades när jag kom och hälsade på=) Jag köpte tunnbröd. Sedan tog vi en sväng på stan och tog ett stopp för att luncha. Det vart en riktigt god och nyttig sallad.
På kvällen grillade vi och sedan avslutades kvällen med filmen Kick-Ass. Bra film=)
Det bästa av allt med denna dag var att vi hade väldigt tur med vädret! Superhärligt. Man riktigt svettades genom hela dagen.

Härligt heldag vart det iaf! Hoppas vi ses snart igen? Kanske redan i veckan?

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar