tisdag 11 maj 2010

Ska börja jobba som sengångare...

Då kanske jag kommer ner i ett normalt tempo igen? Jag har nyss käkat middag och jag skulle försöka äta så länge som möjligt. 10 min höll jag på sen vart jag less. Sedan jag jobbat på fabriken i Norge så har jag börjat slänga i mig maten och den vanan sitter fortfarande kvar. Det är ett måste att sluta med för jag får bara ont i magen av att inte tugga maten.

Jag var ju hos Vicky nyss som sagt och dte var väldigt trevligt vi planerade veckan lite och imorn kanske det blir utgång och shopping=) Frida svängade förbi oxå så vi hade en riktigt mysig tjejstund på Vickys balkong.
Vet inte vad hon gör i skåpet? men du hitta inget fika där va;)?












min fina nya lilla väska=)


Jag vid köksbordet.


Fina Vicky ute på balkongen.













Coola jag på balkongen.


snygg vicky
snygg Frida.


Nu ska jag spola HADE!

1 kommentar: