måndag 24 maj 2010

24 maj 2010

Jag är eftertraktad just nu! Jag har två jobberbjudanden och jag tror jag jag har bestämt mig för  vilket jag ska välja. Så nu har jag jobb till hösten. Det känns bra.

Idag har jag börjar dagen med motion som vanligt. Sedan fick jag det där roliga samtalet om att jag fått jobb=) Det roligaste var att jag sökte jobbet i torsdags, intervjuades i fredags och fick jobbet på måndagen. Jag är stolt över mig själv.

Jag har varit på mediamarkt igen. Jag är stammis där nu. Köpte lurar med mick så att jag kan använda skype.
Sen har jag bara suttit på kontoret.

Ikväll blir det nog en tidig kväll eftersom jag ska upp och hinna träna imorn innan jag åker till stan för att klippa och färga håret! Det kommer nog bli jätte bra=)
Måste komma ihåg att ta före och efte bilder.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar