söndag 23 maj 2010

23 maj 2010

God morgon!
Jag har bestämmt mig för att stanna inne på mitt flickrum hela dagen idag!

Igår kväll vart en väldigt lyckad kväll! Tack brudar. Kom i säng först vid kl 2 då jag suttit uppe och unnat mig lite kvällsfika framför en av mina favvo filmer Bröderna Grimm, som jag inte orkade se hela. Kl 6 vaknar jag första gången...då har jag sovit kanske tre och en halv timme. Kl 9 vaknar jag andra gången och funderar på att somna om. Kl kvart i tio har jag sovit 45 minuter till och vet då med mig att jag kommer fortsätta så här om jag inte kliver upp. Toppen på isberget är att jag under dessa ca 7 timmar bara drömt en massa knäppheter så det känns som att jag inte sovit alls. Fast det kan inte vara något farligt för jag är inte så trött under dagen och då är det tydligen ingen fara. (men jobbigt ändå)

Igår drack jag iaf en öl. En corona med en limeskiva i=) Jag har ju bestämt mig för att lära mig dricka öl. Då är tipset att börja med just sådan öl. Det gick bra tycker jag, den var helt okej och tillsammans med sällskapet gjorde det saken ännu bättre.
Jag, Emma, Frida, Jenny och Vicky samlades på Emmas inglasade balkong och satt där och drack vin (öl) och sockerdricka=) och snackade massa skit. Det var jätte trevligt och det gjorde mig på mycket bättre humör än innan jag åkte.
Visst är jag snygg med min kamera;)


Så såg jag ut igår när jag skulle till tjejerna=)

En väldigt lyckad paj som vart omtyckt till gårdagens middag.

Idag regnar det. Jag har träningsvila och tänkte stanna inne på mitt flickrum hela dagen. Här inne har jag massor mer grejer att göra så jag ska göra det och inte komma ut förän till kvällen då jag tänkte mysa framför tvn. Det är ju Gossip Girl ikväll och jag har nästan glömt hur det känns att titta på det. behöver inspiration till shopping=)

HADE bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar