torsdag 6 maj 2010

Får inte till en enda snygg bild på mig själv nu, trots att jag faktikst varit riktigt söt idag? Konstigt det där.
Jag är nog helt enkelt bättre live, irl så att säga.
Men här kommer en bild från roadtrippen i tisdags=)
Skulle försöka visa att det var varmt i bilen men istället vart den nå' sexypose (isch). Jag skulle på att det var starksol i ögonen och att jag var tvungen att spärra upp ögonen i blixtögonblicket eller på att jag är naturligt sexy;)

Fan varför går det inte att vänsterställa texten!!! arrrg.
Idag har jag haft fullt upp...not. Jag började dagen med en morgonpromenad Som var väldigt uppskattad av kroppen men tung. Var ute och gick igår eftermiddag också och då pumpade jag på rikitigt så det kändes i benen idag.

Uppackingen och faktiskt kommit igång så nu ligger det mesta där det ska ligga fast i oordning men så länge det inte syns utifrån att garderoben är kaos innuti så spelar det ju ingen roll.
Tränade pilates på eftermiddagen oxå så har ju fått lite gjort.

Har varit trött som tusan idag också, men det börjas ju igen det här med att leva två liv, nu när jag bor i detta rum igen. Det går inte att sova i mitt flickrum. Jag drömmer mardrömmar och vaknar med känslan av att inte vara ensam i rummet. Jag lever i stort sätt två liv. Ett på dagen och ett på natten.

Nu ska jag se på Avatar med lilla syster ska kanske unna mig lite choklad och bubbelvatten.
Imorn blir det förhoppningsvis shopping och utgång?

HADE



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar