måndag 31 maj 2010

31 maj 2010

Jag är trött, väldigt trött i huvudet och i kroppen men jag har haft kul! Det var roligt att jobba och det gick väldigt bra. Fast det visste jag ju redan.
Förutom några blundrar bl.a. att jag lyckades låsa in mig själv på toan..:P så gick allt bra.
Det ska bli skoj att jobba där.

Imorn börjar jag på mitt vanliga sommarjobb och det ska bli trevligt det med. Vi har tydligen mycket att göra. Vilket är asbra!

I morgon är det 1a juni. Tiden går så fort. Den första juni börjar jag med min kropp påriktigt. Så imorn ringer kl 5.20 för då ska jag ut och gå.
Jag tänker inte vara i 20års åldern och inte vara nöjd med min kropp. Det är ju nu man ska vara som snyggast.
Dessutom måste jag tänka på min stackars mage som mår dåligt av allt. Fett och kolhydrater går inte alls.
Imorgon ska jag beställa receptböcker för gi mat och diabetesmat. Jag tycker det är så svårt att komma på nyttig mat. Det blir typ kyckling och sallade eller lax och sallad. Så lite inspiration är bra.

Nu ska jag fortsätta se Norges Hollywoodfruar.

HADE

2 kommentarer:

  1. Jag äter inga kolhydrater mån-tors och över helgen äter jag som vanligt. Jag märker stor skillnad, mår mycke bättre utan kolhydrater. Men väljer ändå att unna mig det på helgen. Man lever ju bara 1 gång =)

    SvaraRadera
  2. Dålig uppdateringer här tycker jag :P

    SvaraRadera