torsdag 6 maj 2010

Jag och min gamla pyjamas säger Godnatt!

Den här pyjamsen har jag haft så länge jag kan minnas. Jag har haft den genom två långa förhållanden och det första startade i 7:an. Jag kan inte påstå att jag behöver en ny ännu? Den håller ju fortfarande:P









Jag har precis sett färdigt Avatar. Vilken film det är alltså! Men historien upprepar sig. Den är väldigt lik Disneys Pocahontas, vilket inte gör mig nått. Jag gillar båda filmerna ändå.
Imorn ska jag ut i Sundsvall i två bemärkelser. Först ska jag dit och shoppa!! äntligen få gå i mer än två olika affärer och äntligen få min vaniljlatte! Second så ska vi ut och dansa..låter konstigt men vad säger man när man ska ut på krogen och inte dricka utan bara dansa?

Jag har myntat ett annat begrepp idag oxå. När man skickar brev till varandra vad heter det då? Korrespondens? Brevväxla? Det andra alternativet skulle nog det flesta använda. Men jag som sägger - spall och -rang (alla som känner mig vet vad jag menar) säger att jag brevat=)
Om jag mailar någon då har jag mailat? Lr hur? Alltså om jag skickar ett brev då har jag brevat=)
Hehhe.

Nu ska jag sova så att jag orkar göra allt som ska göras imorn! Jippi jag behöver inte vara rastlös imorn=)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar