torsdag 13 maj 2010

13 maj 2010

God morgon! Mitt huvud börjar äntligen ge efter.
Det blev ingen utång för min del igår. Jag var klar (färdigsminkad och all dressed up) satte mig i soffan för att vänta på att höra från Vicky.
Kl 20 låg jag nerbäddad i sängen med en ny migränattack on my mind. Det är många som har migrän så det är inte synd om mig. Men jag har typ aldrig haft ont i huvudet förut och så kommer det sånna här attacker!?
Jag blir mest orolig att det ska fortsätta så här, så att det påverkar jobb eller fritid.

Det börjar iaf släppa nu. Det var skönt att vakna upp utan värk men huvudet känns som att det väger ton istället.

Jag började iaf morgonen med en lite kortare promenad och nu sitter jag med lillasyster och tittar på teen mom marathon på MTV. Ganska intressant faktikst, och det glädjer mig att det inte är jag.

Det vart inge Birsta idag heller, lika bra det kanske, kan vara bra att spara lite pengar oxå. Det blir en lugn dag idag ska kanske ta en till promenad och sen hyra lite film till kvällen=)

Nu blir det mellis.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar