måndag 10 maj 2010

Det verkar funderga?

God förmiddag!
Jag vaknade kl 08.30 i morse. Av att klockan ringde, däför tiden är så exakt. Jag har sovit så dåligt på senaste och mamma tipsade mig om att ställa klockan så slipper jag fundera på vad klockan är när jag vaknar mitt i natten. Det funkade ganska bra fakikst för nu visste jag att: klockan har inte ringt, det är fortfarande natt, somna om.
Klockan ringde iaf och då klev jag upp och tog en promenad innan frukost. Jag hoppas att jag ska komma igång med morgonpromenaderna och träningen så att jag blit fit igen=)
Sedan har jag bara suttit på kontoret (vardagsrummet) och faktikst fått endel grejer gjorda. Jag har bokat tid hos studievägledare i Umeå så nästa vecka ska jag dit. Jag ska oxå till tandläkaren på onsdag, kanske äntligen göra något åt att jag har för många tänder i munnen:P
Det är härligt när man har mycket att göra!

Lite bilder från dagen hitils nir har ju redan fått min lunch. Lax igen:P men det var gott.









Hur skönt ser inte dte här ut? Detta är vår familjevovve Anki.


Mat inkl. dryck min mammas hemmagjorda saft! Den är underbar. Och bara att det står hemmagjord före gör mig så lycklig.







MUMS!



Testade matvete för första gången det var helt okej men gick ju ifrån katrullen i sista stund och då på tre secunder försvann allt vatten...så det i botten fastnade ju lite...typiskt. Men det smakade okej.









Sist men inte minst mitt kontor=)

Jag har bokad biljetter till SATC film nr två Le Perimeré! Det ska bli skit kul. det blir jag Vicky och Frida och jag har tänkt att klä upp mig riktigt ordenligt=)


Nu ska jag ta en sväng med latmasken.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar