måndag 1 mars 2010

Måndagen den första Mars.

Om 29 dagar åker jag hem och hälsar på=)
Det vart ingen fotografering idag.
Jag har jobbat, det gick bra.
Jag har tränat. Det kändes skönt och gick bra. Dock känner jag mig mer uppsvälld än någonsin och när jag tog mått på mig själv idag och jämförde med det jag tog för en månad sedan..så såg det inte alls bra ut=(
Nya tag! Men det är ju svå svårt med maten här eftersom att man alltid äter macker på jobbet eftersom att norskarna inte fattat vikten i RIKTIG mat till lunch!

En planerad Trondheim resa ligger i framtiden. Det blir en rolig upplevelse skulle jag tro. Lite shopping, lite hotellvistelse, lite party och lite get away from the old bubble..

Nu ska jag sova för igår vart det sent så ska försöka få några fler timmars sömn denna natt.
Sov så gott.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar