torsdag 25 mars 2010

Mår bättre idag.

Som tur var, var det kaos på jobbet idag. som tur kan man undra? Men det är roligt när det är så för då är det inte som vanligt och det blir okej att vara lite mer knäpp och stollig då.
Så idag har det varit roligt på jobbet och tiden har gått fort..vilket behövdes. Nu känns det helt okej att jobba imorn och dessutom är det ju fredag!!
Snart åker vi hem=)

Ikväll kanske det blir lite film för mig själv här uppe i mitt rum. Det är ju så mysigt att se en film innan man somnar.

Jag kom iaf på en beskrivning på hur jag mådde igår och det är: Jag mådde som att jag tränat 2 ggr per dag i 7 dagar i streck pluss att jag räknat matte resten av tiden SÅ kände jag igår. Så det var skönt att vila ut lite och sedan ta nya tag.

Nu ska jag bjuda mig själv på kvällis (kvällsfika) sedan blir det sussa sött i sängen.

God natt!

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar