tisdag 23 mars 2010

7 dagar kvar!

Vaknade upp i morse, idag igen;) nackvärken har blivit bättre, vädret är fin fint, grillar kostar 20 kr på Bunnis.
Någon dag ska vi köpa en grill och grilla lite korv här ute på gården. Det är en sådan fantastiskt känsla att kliva upp och så är det vår ute. Jag satte mig i bilen med bara tjocktröja, alltså inte endast, men utan jacka=)
Jag åkte för att köpa frukost och det är så mysigt när man åker och köper frukost och sedan äter den direkt. På vägen hem när jag handlat färdigt och satt mig i bilen så spelades Don´t worry be happy på radion. Fy fan rent utsagt vad underbart allt är just nu när våren gör intrång.

Snart ska jag göra lite lunch, har nyss käkat frukost, men jag vart så sugen på lax när dom andra gjorde lunch av currylaxen vi kryddade igår.
Ha en bra dag, hoppas min dag går snabbt på jobbet idag!

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar