lördag 27 mars 2010

Påminnelse!

Jag har nyss ätit ett winerbröd och vill bara KRÄKAS! tänkte bara försöka påminna mig själv om hur jag mår när jag äter fett och socker!
Jag måste sluta för jag vill inte må så här men jag kan inte sluta mula i mig. Därav 6 jävla kg!

Men dom ska bort med början i april och då jävlas ska det bli ett stopp på det här för mitt välmåendes skull!!

Annars är allt bra. Jag klev upp i morse ( 10.30) åt frukost, åkte till gymmet och gymmade sedan simmade jag litegrann.
Efter det har jag bara slappat. Skulle börja packa idag men jag gör det imorn stället. Ska ju packa ihop det mesta nu och bara lämna det jag kommer behöva i en månad. Det är en del att packa.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för festligheter ikväll. Vi ska på Marinan som permiäröppnar för säsongen. Det blir nog inte länge för mig, lite mat och nån cider kanske.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar