torsdag 11 mars 2010

Oj då lite sent kanske..

Jag skulle ju uppdatera om händelserana idag. Och det är att: idag sa jag upp mig! det känns så skönt äntligen ser jag ett ljus i tunneln.
Jag trivs bra här och jag trivs i vårt kollektiv och jag tycker fortfarande att tiden går sjukt fort på jobbet. Men nu vill jag hem! Jag har hemlängtan och vill tillbaka till en stad där det finns något atta göra förutom att festa med samma fem personer dock underbara fem personer men vi skulle behöva träffa lite nytt;)
Allt gick iaf bra och min chef tog det med ro. Det var typ bara okej, det går bra det:P Hade ju väntat mig: NEJ vi behöver dig! varför? Vad är det för jobb? du får bättre betalt om du stannar... Kanske tänker jag lite för högt om mig själv?:P

Det var iaf det som var grejen annars har det bara vart motgångar..som med Irland. Resan kanske inte blir av och det verkar som att avbeställningsskyddet inte gäller för avbeställning bara för dödsfall och sjukdom...suck.
Men jag har iaf lärt mig något ATT man ska läsa saker innan man betalar för dem. Men om det skulle vara så att det är någon som vill följa med så har jag två biljetter för 2500 en avgift på 300 kr tillkommer för byte av passagerare. Är du sugen på att hänga med så bara gört!

Nu ska jag kika runt lite till innan jag sover. och just ja anledningen till att det vart sent var för att jag och Elina hade en utav våra berömda myskvällar med film. Tack gumman. Det enda som saknas är Vicky:( mis u babe.

HADE

1 kommentar: