måndag 8 mars 2010

When your thougths takes over.

God förmiddag! Jobbar kväll denna vecka så då kan man sitta vid datorn den här tiden. Som vanligt har jag vaknat flera gånger sedan kl 9. Jag sover aldrig när jag får sova och jag är alltid trött när jag inte får sova...Jag är inte ensam om detta så det är inte synd om mig men man bli ju lite sur.
Jag har mycket tankar om allt nu. Ska jag verkligen inte vara kvar här framöver? Men jag tror jag borde stick to the plan!
På lördag ska vi hämta tre, hör och häpna SVENSKA killar i 20 års åldern, som ska jobba på fabriken. Så jag sätter stor förhoppning i att det inte är några muppar! Utan tre trevliga, roliga och hyvens killar! Annars kan dom vända igen! hehe

Jag har oxå tänkt på att jag faktikst är vuxen...? Men inte beter mig som det ibland. Då syftar jag inte på Disneyfilmstittandet utan på att jag ser mig själv som yngre i andra vuxnas sällskap även om dom inte ser mig så. Detta blir ju ibland inte så bra...fast det händer mig inte ofta har bara reagerat på det nångång på jobbet.
Dessutom insåg jag idag att jag inte känner min lillasyster! Min yngsta allts. Jag läste hennes blogg och tänkte men tusan hon är nog inte fyra år längre?
Snart fyller hon 13 år men du får present av mig när jag kommer hem i påsk!=)

Ja nu har jag skrivit lite om det så nu kanska jag kan fundera på något annat viktigt:P

HADE

1 kommentar: