fredag 26 mars 2010

Det är trevligt med fredag.

I dag vaknade jag upp återigen med hoppen om att jag var hemma i min säng. Men ikke jag är fortfarande kvar här. Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag åker och bara tre jobb dagar kvar. Så, så länge är det inte.
Anledningen till att jag trodde att jag var hemma i Sörberge i dag när jag vaknade var att det flög ett flygplan ovanför oss. Och det brukar det göra ganska ofta hos oss eftersom vi bor nära flygplatsen.
Det finns mycket konstiga saker som får en att längta hem?

Igår kväll så jag en vampyrfilm från 80-talet, den var nog meningen att den skulle vara jätte skrämmande och det var den säkert då:P
Den var bra iaf och heter The Lost Boys. Men lite för mycket fokus på skräcken och inte så mycket på storyn. Det var lite synd.

Tittade på lönen idag oxå..snacka om att jag vart besviken. Vi jobbade ju lördag och tjänade typ ingenting på det. Åh vad jag längtar till Bolagsverket där jag ska jobba i sommar. Det är ett bra jobb med okej med lön. Och dessutom får man befinna sig där det finns någonting att göra!

I sommar kan jag tänka mig att det blir mycket båt åkning oxå DET tycker jag ska bli as roligt!

Nu ska jag fundera lite på livet. Skönt med Fredag!

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar