onsdag 3 mars 2010

När allt löser sig=)

Vad mycket enklare allt blir och känns då! Har ju haft lite drama som sagt på jobbet men nu har allt löst sig och jag har fått en ursäkt så nu känns allt ycket bättre.

Idag har jag tränat på simhallen det blev 60 längder det är en mil. Så jag känner mig så duktig. Men jag är så sugen på godis så självklart proppade jag i mig lite gotta när jag kom hem=(...men men jag hade ju tränat så det är ju inte än sådan big deal. Men jag förtår inte varaför jag är så sugen för när jag väl äter det så är det inte så gott? Kanske får försöka tänka på det nästa gång?

Idag har inte kameran hunnits tas fram. Jag har varit för lat helt enkelt. Men jag tänker iaf på det så jag ska komma igågn att lära mig. Men ibland känns det överväldigande för det finns så MYCKET att lära sig. Det känns som att jag aldrig kommer att fixa det!?

Nu ska jag se på premiären JA vi älskar Hollywood. En norsk serie om norska kvinnor som alla har en karriäe i lalaland.

27 dagar.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar