torsdag 18 mars 2010

Snart den 19e.

Klockan tickar, tiden går vart försvinner alla dagar, månader och år?

Snart är slutet på denna månad inne och då är det dags att åka hem över påsken. Efter det jobbar jag bara en månad sen slutar jag. Undra hur det kommer kännas? Vi har iaf kommit på en idé om hur vi ska hålla kontakten (en mycket bra sådan) så jag hoppas att vi lyckas med det.
Imorn är det fredag igen men det känns verkligen inte som det! Det beror nog på att vi ska jobba lördag denna vecka JIPPI! (pengar) men oxå på att man typ inte hinner tänka på tiden.

Ikväll har vi myst med dipp och båtis (båtglass för den som mins dem) dagen till ära, Louises födelsedag.
Annars har jag jobbat, det gick bra och tränat DET gick jätte bra! bytte tre ord med en söt kille på gymmet så en halv naken kille på gymmet...DÅ förstår ni varför det gick så bra.

Imorn är det fredag sedan kommer lördagen med lördagsjobb och sedan party. Hur ska man orka? Imorn blir det lite shopping, men bara lite..tänkte köpa spetsstrumpbyxor till nån av de svarta klänningarna jag har=)

Nu ska jag sova och det blir ingen prommis imorn ska träna dubbelpass efter jobbet istället (kanske) Här kommer lite bilder från igår:

Louise och Emma rullar snöboll storlek större.
Så vart resultatet av rullandet. Tyvärr måste jag säga R.I.P snömann som bara fick stå en dag...sedan regnade han omkull.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar