onsdag 17 mars 2010

Lilllördag

Min bil vill inte starta. Louise tror att det är batteriet..jag blir så ledsen att det ska jävlas just nu..när vi snart ska hem. Förhoppningsvis är det inget allvarligt men fläkten har ju oxå jävlas..suck.
Har inte mått så bra senaste dagarna heller precis som att det är en förkylning påväg..det är väl oxå bara för att man ska hem.
Därför tog jag en vilodag idag och gick inte upp 5.20 imorse och gick. så träningsvila idag.
Snart jag jag gör mig lite middag är inte ett dugg hungrig men äta bör man annars dör man.
Utanför skrattas det som två barn. Emma och Lousie som fyller "tant" imorn är ute och bygger snögubbar:D
Det töar för fullt här så om vi kanske har tur kanske det kan bli barmark tills vi åker hem iaf? om 13 dagar=)
Näe var dte dags att kliva upp härifrån lr?

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar