måndag 22 mars 2010

God morgon i stugan!

Här skiiiiner solen och det Man kan inte annat än att bli lycklig!
I helgen hade vi fest i Vita Huset igen=) för Louise hade ju fyllt år. Denna gång var vi lite fler flk än vad vi brukar och det är ju grejt! Vi hade väldigt roligt men det kanske vart lite mycket av det goda. Men roligt hade vi.
Jag måste ha sovit i någon väldigt konstig ställning natten till söndagen för jag vaknade med värdens nacksmärta och den har inte gått över ännu. Jag är fortfarande väldigt stel i den.
Snart börjar det bli dags att gå ut en promenad i finvärdet sen är det jobb som gäller. Nu är det bara denna vecka och två dagar nästa vecka sedan åker jag hem över påsk! Det ska bli super roligt och skönt att få komma hem lite.
Därefter är det bara en månad kvar här sedan åker jag hem för att aldrig återvända..jorå jag ska ju åka och hälsa på nångång tänkte jag=)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar