lördag 13 mars 2010

Klockan är 15 och allt är väl!

11 tabeltter senare..Vi har varit hos läkaren nu med elinas dilemma och det verkar som att den trots hängandet inte är urlé JIPPI!! men den är förmodligen uttänjd och pågrund av värk så hänger den. Det är ju så sjukt intressant att titta på när läkaren tänjer och böjer och känner. Jag har bildbevis=) Där satt jag med kameran i högsta hugg medans Stine undersökte Elina. Elina skötte sig så bra så inte en enda svordom hoppade ur munnen;)

Nu ska jag bara mysa ner mig i sängen och ikväll bli det hemmakväll för min och del med chips och gotta medan det andra åker på fest. Det är fest nästa helg oxå så jag går all in då istället:P

Ha en mysig lördag och överansträng er ikke!

Jag idag =)

Grattis oxå till minstingen Julia (yngs i min syskonskara) som fyller 13 idag!!! GRATTIS!!
HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar