måndag 8 mars 2010

Dance with somebody!

Fotade lite nu på kvällssidan och det vart INTE alls som jag tänkt mig. Men å andar sidan kommer det nog ta väldigt lång tid innan någon bild blir som jag tänkt mig MEN jag försöker iaf :D Det är det som räknas ellerhur?
Här kommer bilderna:


Orginalbild. Skulle ha kort slutartid men det blev som att jag har lång? och det verkar bli så i mörker av någon anledning?










Bild som jag gjorde det enda jag kunde komma på, på paint, med.
Skulle ha haft ett redigerarprogram men vet inte vilket för jag vet inte om jag vill ha fotoshop. Jag vill bara kunna fixa till bilderna inte komposera helt nya.



På jobbet har det gått fantastiskt bra. Jag har kännt mig väldigt produktiv och duktig. Har fått visa att jag faktikst lärt mig endel sedan jag börjat!
Nu ska jag sova och förhoppningsvis är det inte storm imorn så att jag kan ta en promenad=)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar