torsdag 4 mars 2010

Snart är det fredag kooos!

Äntligen torsdagkväll. Det innebär att det snart är fredag och helg! Denna helg äre bara jag och Elina i huset så vi ska ha en massa mys hela långa helgen.

Idag har jag vilodag från träning men det innebär inte att jag sitter still för det. Efter jobbet var det ju strålande sol och en plussgrad så jag tog mig en timmes prommis och tog faktiskt med mig kameran. Denna gång fotade jag med ALLA inställningarna i automatläge även fokus och det blir ju himla fina bilder utan att man gör så mycket mer än att bara rikta kameran. Det finns en ratt på kameran med 11 förinställningar varav den sista är helt manuell och den hoppas jag komma till en vacker dag. Men jag tänkte ta mig igenom allihopa och försöka lära mig dem först. Jag tror att det kan vara ett bra sätt att läsa sig.

Här kommer bilderna:



Det var det=)


HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar