söndag 7 mars 2010

God kväll!

Ännu en helg av total förbrytelse mot den 5e dödssynden Frosseri...när ska detta sluta. Förmodligen när mamma inte längre känner igen mig och vägrar släppa in mig för att en fet främling står utanför dörren och då får jag be traktorchaffören att skjutsa mig tillbaka i skopan. Tillbaka vart vet jag inte?

Vi har nyss sett Bankok Hilton, ytterliggare en aktivitet som har aktiverat oss många timmar (förutom frosseri) denna helg.
Men som sagt det kommer en ny chans imorn med måndagen.
Jag är lite nervös inför denna vecka..på onsdag sker det som skall ske. Då kommer förändringen. Det ska bli skönt men samtidigt lite jobbigt.

Lägger in en äldre bild på mig och Elina från november tror jag den är? Det var i det gamla huset och en av alla fester:P
Love u Elina tack för en supermysig helg!



HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar