söndag 28 februari 2010

Intressant från början till slut!

Kvällen började med en serie drinkar i allt för tät följ..och slutade med finsk brons mot slovakien! Det skall tilläggast att en serie events mellan kvällens början ca 20 a clock och 07.30 imorse oxå gav innnebörd tills en väldigt intressant helhet.
Tack brudar för en riktigt trevlig kväll/natt/morgon.....Eftermiddagen däremot har jag mestadels tillbringat i sängen. Jag vaknade dock först av alla så då gick jag hem (det är inte långt) i solens strålar och vart lite piggare. När jag kom hem tog jag direkt tag i städningen. Det behövdes. Jag fick torka vardagsrummsbordet 3 ggr!
Snart OM jag känner att jag venetuellt kan få i mig något utan att jag känner för att kast upp så får det bli lite soppa och ostfralla=)
Till veckan jobbar vi dagskift och imorn är det 65 arbetsdagar tills jag tänkte åka hem. Men om två veckor kommer det att ske en liten förändring. Det får vara en hemlis tills dess.

Nu lite bilder. Hade fullt upp med att fylla på glaset så jag har inte knäppa så mycket bilder.


Dessa bjuder jag på. Och där är Elinas tårta som Louise var så duktig och gjorde alldeles på svenskt vis och den var så god och uppskattad av alla=)
I mars månad har jag tänkt att jobba/lära mig lite mer om kameran så jag har som mål att fota en bild om dagen men lite olika teman och testa inställningar osv. Så då blir det nog lite mer bilder här.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar