onsdag 10 februari 2010

Snörvirvlar

Utanför fönstret är det kaos men inte så kallt som tur är. Vi har hunnit vara i Fillan nu och vissa körde väldigt försiktigt medan andra inte gjorde det:
så såg det ut påväg mot Fillan. Jag kan berätta att det inte är till någon förvåning för lastbilarna kör som idioter här!

Jag har hunnit tvätta idag oxå vilket är väldigt skönt för nu har jag äntligen underkläder igen! Först vägrade tvättmasiken att fungera...men det var tydligen bara en knapp man skulle trycka på...
 Jag vet jag måste städa oxå men det får bli en annan dag. Jag har ju iaf tvättat. Dessutom är det så här alla känner mig tänk om jag helt plötsligt skulle bli ordningsam? Vilket kaos helt enkelt!

Det surrar mycket frågor i mitt huvud just nu...kommer jag få jobb i Sverige till sommaren? Ska jag stanna här i sommar eller ska jag åka till Oslo i så fall när ska jag åka dit?
ojojoj. Jag ska träffa Stina i slutet av mars jag får rådfråga då=)

Nu ska jag förbereda inför jobb.

HADE











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar