torsdag 25 februari 2010

Grattis!

Grattis till bloggen och till Elina!
I morse när jag skulle skriva ett inlägg så fukade det inte alls...så typiskt jag som bytte blogg bara därför. Men nu fungerar det igen! =) Jippi.
Jag började morgonen men att att sjunga för Elina som fyller/fyllde 22 år idag/igår om man ska vara noga. Jag tror att det har varit en hyffsad födelsedag för henne faktikst=) många som sa grattis på jobbet. Grattis igen gumman!
Min dag har vart okej dom första timmarna och dom sista timmarna. Idag fick jag oxå ett brev av mormor och morfar och jag vart så himla gla'!

Nu måste jag nog sova för imorn ska vi upp och se Sverige - Slovakien kl 6. Sverige måste vinna hejja hejja!!

Så här såg jag ut innan jag gick in till Elina.

Hade gött så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar